|
Edição |
Título |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
PROPOSITIONS BETWEEN DANCE TEACHING AND SOCIAL MOVEMENT THEORIES |
Resumo
PDF (English)
|
Alexsander Barbozza da Silva, Rita Ferreira de Aquino |
|
v. 1, n. 2 (2022): Pesquisas em Dança: fluxo contínuo |
Teaching and learning popular dances: historical, curricular and methodological perspectives. |
Resumo
PDF (English)
|
Renata Celina de Moraes, Daniela Maria Amoroso |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Between discursive disputes: History of the ideas of Dance Teaching in Brazilian Education |
Resumo
PDF (English)
|
Alexsander Barbozza |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Choreography of a temporary teaching |
Resumo
PDF (English)
|
Fellipe Santos Resende, Thiago Mota Torres |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Maracatucá?! Maracatu!: A pedagogical practice in Dance in the early years of Elementary School |
Resumo
PDF (English)
|
Wagner Leite dos Santos, Alexsander Barbozza da Silva |
|
1 a 5 de 5 itens |
|