|
Edição |
Título |
|
v. 22 (2020): Número Especial- Edital PrInt |
Founder effect in tupian languages |
Resumo
PDF (English)
|
Cilene Rodrigues |
|
v. 24, n. 1 (2022): DIADORIM VOLUME 24-1 - DOSSIÊS |
PRONOMINAL SUBJECT IN ALAGOAS: A CASE OF CHANGE IN PROGRESS |
Resumo
PDF (English)
|
Maria Auxiliadora da Silva Cavalcante |
|
v. 24, n. 1 (2022): DIADORIM VOLUME 24-1 - DOSSIÊS |
SUBJECT EXPRESSION IN SPOKEN VARIETIES OF PORTUGUESE |
Resumo
PDF (English)
|
Aline Maria Bazenga |
|
v. 21, n. 2 (2019): Variação e Mudança em Gramática de Construções |
LINGUISTIC VARIATION AND CHANGE |
PDF
|
Graeme Trousdale, Marcia Machado Vieira, Maria Maura Cezario |
|
v. 21, n. 2 (2019): Variação e Mudança em Gramática de Construções |
Interview with Martin Hilpert |
Resumo
PDF
|
Marcos Luiz Wiedemer, Marcia dos Santos Machado Vieira, Maria Maura da Conceição Cezario |
|
v. 23, n. 3 (2021): DIADORIM 23 ESPECIAL CAPES/PrInt |
Creative, variable and formulaic uses in construction grammar - Interview with Dr. Konrad Szcześniak |
Resumo
PDF (English)
|
Konrad Szcześniak, Marcia dos Santos Machado Vieira, Mariana Gonçalves da Costa, Lais Lima de Souza |
|
v. 23, n. 3 (2021): DIADORIM 23 ESPECIAL CAPES/PrInt |
From chameleon to tyranossaurus rex - the sociolinguist as a predator |
Resumo
PDF (English)
|
Emilio Gozze Pagotto |
|
v. 19, n. 2 (2017): Língua |
A Posição VS/SV no Português Brasileiro: Tradição, Pesquisa e Ensino |
Resumo
PDF
|
Shélida da Silva dos Santos, Julio Manoel da Silva Neto |
|
v. 19, n. 2 (2017): Língua |
Objeto Direto Anafórico como Estratégia de Referenciação: Mediação Didática para o Ensino Fundamental |
Resumo
PDF
|
Angela Marina Bravin dos Santos, Clea Daniele Cruz de Lima |
|
v. 19, n. 2 (2017): Língua |
Para uma Pedagogia da Variação no Ensino Médio: Pesquisa Sociolinguística sobre Pronomes Pessoais |
Resumo
PDF
|
Leandro Silveira Fleck, Taíse Simioni |
|
1 a 10 de 10 itens |
|