|
Edição |
Título |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
PROPOSITIONS BETWEEN DANCE TEACHING AND SOCIAL MOVEMENT THEORIES |
Resumo
PDF (English)
|
Alexsander Barbozza da Silva, Rita Ferreira de Aquino |
|
v. 1, n. 2 (2022): Pesquisas em Dança: fluxo contínuo |
Reflections on presence |
Resumo
PDF (English)
|
Ivani Santana, Lígia Losada Tourinho, Walmeri Ribeiro, Liria Morays, Nara Figueiredo, Ana Emerich, Tânia Marín Pérez |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
The educational processes in dance and pedagogical practices: incongruities between dance and education |
Resumo
PDF (English)
|
Alexandra Aparecida dos Santos Noronha, Fernando Luiz Zanetti |
|
v. 1, n. 1 (2022): Outras Danças, Muitas Histórias |
The burden of the history of (and in) dance: consequences of coloniality and de-coloniality for historiographies of the souths of the “global south” |
Resumo
PDF (English)
|
Rafael Guarato |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
The Play of Dancing: Pedagogical Proposals for Dance in Elementary School I (early years) |
Resumo
PDF (English)
|
Rayrane Melyssa Lima Aragão, Michelle Aparecida Gabrielli Boaventura |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Between discursive disputes: History of the ideas of Dance Teaching in Brazilian Education |
Resumo
PDF (English)
|
Alexsander Barbozza |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Pistas para composições da dança na educação |
Resumo
PDF
|
Flávio Soares Alves, Potyra Curione Menezes, Reisa Cristiane de Paula Venancio, Wesley Aleixo de Sande |
|
v. 1, n. 2 (2022): Pesquisas em Dança: fluxo contínuo |
Black dances in the land of drizzle: stories from quilombos. |
Resumo
PDF (English)
|
Yaskara Donizeti Manzini |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Maracatucá?! Maracatu!: A pedagogical practice in Dance in the early years of Elementary School |
Resumo
PDF (English)
|
Wagner Leite dos Santos, Alexsander Barbozza da Silva |
|
v. 1, n. 1 (2022): Outras Danças, Muitas Histórias |
Curriculum as a place of listen: affection, performativity and emancipation of dance histories |
Resumo
PDF (English)
|
Roberta Ramos Marques |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Clues for dance compositions in education |
Resumo
PDF (English)
|
Flávio Soares Alves, Potyra Curione Menezes, Reisa Cristiane de Paula Venancio, Wesley Aleixo de Sande |
|
v. 1, n. 2 (2022): Pesquisas em Dança: fluxo contínuo |
Dance, NFT and 3D choreographic innovations: a conversation with Diego Mac |
Resumo
PDF (English)
|
Daniel Silva Aires |
|
v. 1, n. 2 (2022): Pesquisas em Dança: fluxo contínuo |
Somatics and Practice as Research in Dance |
Resumo
PDF (English)
|
Diego Pizarro, Ciane Fernandes, Melina Scialom |
|
v. 2, n. 3 (2023): Dança na Educação, educação na dança: questões em debate |
Choreography of a temporary teaching |
Resumo
PDF (English)
|
Fellipe Santos Resende, Thiago Mota Torres |
|
1 a 14 de 14 itens |
|